Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

tirsdag 7. januar 2014

Sånn ble vår jul ♡

Elsker julen, den er magisk!
Den var det når jeg var barn og ennå mer nå når jeg har barn, elsker lage nye tradisjoner med mine barn, pynte, bake, kino, teater, handling, maten og julegavene (både kjøpe de, se ungene åpne de og ja tilogmed få selv)

1 desember har vi som tradisjon at julepynten skal fram, hele huset blir bombet i små og store nisser i alle varianter, lys i vinduer, duker og lys går fra hvitt til rødt og julemusikken durer på full guff, kooooos!
Ca 10 dager før julaften pyntes treet sammen med ungene da klarer vi ikke vente lengre, for en stemning! Den er til og ta og føle på ♡

Natt til julaften setter vi fram melk og kjeks til nissen og han kommer såklart og leggger igjen en morgen gave og en stoooor julesteømpe med alle favoritter oppi.

Julaften har vi faste tv tradisjoner sammen med en stoooor god frokost med rundstykker, pålegg, eggerøre, spekemat og karbonader.
Så steller vi oss og reiser på graven til mamma å tenner lys ♡ kvelden er det pinnekjøtt og sååå det største gleden til barna, pakkene ☆

Elsker disse dagene i julen, nå er vi inni ett nytt år og julen er pakket vekk for denne gang, gleder meg til den skal fram igjen men skal inrømme det er godt og ha hverdag igjen også.

☆godt nyttår☆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar