Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 25. november 2013

barn og fotball

Min skjønne sønn på 6 år begynte for noen uker siden på fotball, han gleder seg like mye hver uke til trening og stolt mamma som jeg er må jeg jo legge ut sktyte bilder av han,  men istedenfor at folk legger merke til en stolt fin gutt og kommenterer dette blir det alltid en stor diskusjon om hvilke drakt han har på seg, noe som jeg personlig ikke bryr meg særlig om men det er tydligvis mange meninger om det, Marcus har manu, liverpool,  brann og barcelona drakt og av de han har velger han selv men han er fast bestemt i valget sitt men det er det ikke mange andre som godtar alle mener jo at han blir påvirket i hjemmet og ja sambo har sin favoritt men ingen tvang her i hus så lenge jeg er tilstede, fotball skal være gøy :)

La barn være barn

Published with Blogger-droid v2.0.10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar