Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

søndag 19. september 2010

Mathias

Må så klart skryte litt av Mathias min og
Heeelt utrolig hvor god denne gutten er, han er såå tolmodig og smilende hele dagen lang. Ekstremt skjeldent han gråter skikkelig. Er små sutring vis han er trøtt eller sulten men når det er bra er han en solstråle..
Her ser dere han krabber, så tro med det er hektisk om dagene :P han er høyt og lavt fra morgen til kveld og plukker på aaaaalt.

Tenk hvor disse små utvikler seg, bare på snart 8 mnd han han gått fra og ligge i armene mine og sove stortsett hele tiden til og krype, si noen ord, spise masse mat, lære seg enormt mye grov og fin motorikk.


Utrolig fasinerende hele greien. Tenk om vi voksene kunne utviklet oss like fort...



Flinke flinke gutten min :) Er så stolt jeg han ikke få sagt det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar