Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

lørdag 10. juli 2010

Nytt for meg, gammelt for andre.

Nye pute trekkene

litt dårlige bilder av glassene, bildet er tatt gjennom glass skapet..
fikk disse glassene da min tante og onkel giftet seg og fikk masse nytt.. syntes de var lekker. fikk rødvin/hvitvin og øl glass.

Her skal jeg lage bilde vegg, rammene skal males og mange flere bilder skal opp...
søtt skilt fra kremerhuset.

2 kommentarer:

  1. Flotte glass! Er det herregårdsglass?? Tror det står under om det er! For jeg hadde to som så ganske lik ut, men de lever ikke lenger etter jeg vaska de i oppvaskmaskina :P

    Og helt fantastis fin vegg med familiebilder!! :)

    SvarSlett
  2. Har ingen aning hva det er, det står a.holte (eller noe i den dur) og bilde av ett hus eller noe ;)
    de kan ikke gå i oppvaskmaskinen nei hehe, heldigvis ble jeg fortalt det, for jeg hadde sikkert prøvd :P

    SvarSlett