Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

lørdag 10. juli 2010

Litt nytt

Har vert på en liiiiten shopping runde og shoppet litt pynt....
Kunne brukt mange timer på og bare shoppe pynt og interiør jeg altså men lommeboken setter desverre en stopper for det, så da måtte jeg velge ett par ting som kunne bli med meg hjem...
Beklager bilde er på siden men glemte snu det :P Denne duken er fra princess, der hadde de 50 % på hele butikken så kjøpte denne, en løper til og 4 pute trekk til 200 kr! gitt vekk :D

Dette nydelige fatet og den sølv telys holderen kjøpte jeg på kremerhuset.
de andre hadde jeg fra før. De glass telyst holderene kan man bruke denne veien til telys eller andre veien til vanlige lange lys, kjempe søte. De er kjøpt på binders.


søtt sant`?

Denne tallerkenhyllen er min bror som laget for mange år siden... Den har fått ett strøk maling og skal få ett til. Og tenkte skru i noen søte små knotter nederst... Bokstaven er kjøpt på kremerhuset og står for mine nydelige gutter Marcus og Mathias (prøver og finne en til mn de hadde bare en igjen så da står den for begge) hjertet er super søtt og er og kjøpt på kremerhuset.

2 kommentarer:

  1. Den skriften du har på veggen, hvor har du fått tak i den? Vil ha noe liknende men på kjøkkenet :)

    SvarSlett
  2. den har jeg kjøpt på e-bay der har de mange og veldig billig :) kjøpte den for ca 50 kr. men gogler du det så kommer det opp en del sider, billigst fra usa :)

    SvarSlett