Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

fredag 2. april 2010

mine søte små

sover søtt
¨Hjelper mamma og bake horn




Er så utrolig stolt over mine to nydelige barn. De vokser så alt for fort og tiden å dageneflyr av sted. Det får meg til og tenke på før jeg ble mamma, hva gjorde jeg på da??? Hva fylte jeg dagene med?


fått påske egg i bhg



Tviler ikke 1 sek på at og få barn er det rette for meg i livet. Det gir mer glede enn noen ting annet, det er den beste følelsen en person kan oppleve, det er jeg sikker på! Det er en følelse som ikke kan beskrives med ord! Er sååå utrolig heldig som har fått oppleve og bli mamma og få to nydelige, friske fine barn. ELSKER DERE GUTTENE MINE!
koseguttene

luringen min




NYDELIGHETENE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar