Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

søndag 21. mars 2010

30 day shred

Ja da var jeg igang med 30 day shred!
Det er ett treningsopplegg fra Jillian (treneren på slankekrigen USA)det du trener i 30 dager, det er 3 level og hvert level i 10 dager, de blir tyngre og tyngre for hvert level du er på, og hver treningsøkt er på 25 min (inkludert oppvarmin og uttøyning)
Jeg er nå på level 2 dag 3 og gud bedre meg hvor jeg sliter. Puser, peser og svetter mer enn jeg noen gang har gjort på trening.
Det er virkelig beinhard trening, den dama er skikkelig tøff!
Håper så klart på litt resultater siden jeg gikk opp ikke mindre en 30 (!!!) kg i svangeskapet. Har lang vei ned igjen, og må bare ta det gradvis med tanke på amming så kan jeg ikke slanke meg med spising og sånn, bare spise normalt og gå rooolig ned i vekt.
Gleder meg til jeg er ferdig med dette treningsopplegget, og får jeg gode resultater tar jeg en runde til, ellers har jillian flere andre dvder som jeg kunne tenke meg og prøve:)

Noen andre som trener dette?
hvordan er resultatet for dere som er ferdig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar