Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 15. februar 2010

lenge siden

nå er det lenge siden jeg har skrevet.
Var utrolig sliten siste del av svangerskapet så ble lite skriving da og etter nurket kom har dagene gått i ett og veldig fort:)
Den 24.02.10, 11 dager over termin kom lille gutten vår til verden og når det først startet skjedde det fooort. 2 timer etter vi kom på klinikken var gutten ute. (skal skrive fødselshistorien når jeg har tid)
Han er heeelt nydelig, han var 4435 gram, 53 cm og 38 rundt hodet. Han har fått navnet Mathias <3
Marcus tar det kjempe fint, han er verdens snilleste og beste storebror som tar såå godt vare på lille Mathias og er lite sjalu..
Blir helt forelsket av og se på de to nydelige guttene mine. Virkelig verdt ett svangerskap med lite søvn og mye vondter :)
Nå er Marcus i bhg og Mathias ligger i vippestolen og små klager litt så får ta han opp så han blir fornøyd.
slenger med litt bilder av nydelighetene mine <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar