Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 31. desember 2009

Siste dagen i 2009


Da nærmer vi oss 2010 med stormskritt.
og da ser det ut til at det ihvertfall blir 2010 baby på meg, hadde vert litt kjedelig og få i romjulen men nå er det så få timer igjen at jeg er ganske safe på at han kommer i 2010 :)
kl er over 21 og marcus er ennå våken. han sitter for det meste i vinduet og er veldig opphengt i rakettene hehe. synd vi ikke har noen selv og skyte opp.
men men.
er en rolig kveld ellers, øyvind var hjemme en time og spiste, så gikk han på jobb, meg og marcus har tatt i marcus har tatt i mot noen nyttårsbukker, sett på elias og spist snop. nå spiser han kvelds og skal snart sove.
øyvind kommer hjem litt over 23 og blir til over 24 for og så gå på jobb igjen.

ikke så veldig gøy nyttårsaften men får kose meg med brus, snop og film.
hadde vert litt kjekt om det plutselig haglet på med rier eller vannet gikk hihi, da hadde jeg snudd nyttårsaften for en del i familien :P
men kjenner ikke noe særlig mer enn murringer og vond lysk så tviler på noe skjer.

jaja godt nyttår ihvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar