Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

lørdag 26. desember 2009

Julaften

Da var julen over (nesten ihvertfall) for denne gang. Og tro meg det har vert hektisk. Har vert 4 barn her, første gang vi har hatt det hjemme så her måtte det være ryddig, matlaging, jeg er høygravid og beg og bli syk.
Dagen beg tidlig kl 7, da var Marcus klar til og stå opp. Badet han og koste seg med julestrømpen, såvekket vi Øyvind kl 9 og lagde en deilig frokost med varme rundstykker masse pålegg.

Siden jeg ikke var i form gikk jeg og la meg og gikk glipp av askepott :( snufs.
men fikk sett reisen til julestjernen.
så kom karina, noe utolmodig og var veldig klar for kvelden.
rydding, spise grøt og matlaging stod for tur og tilslutt en KALD dusj etter øyvind hadde vert i dusjen. arg. Sebastian og Tobias kom i 1700 tiden og var veldig giret de og.

1730 spist vi nam nam! så var det gaver, det var myyyye gaver og ville barn.
alle var helt i 100 og var stas når nissen kom :D
vi holdt på en del timer, så var det og få de i seng, og jeg sovnet som en sein på sofaen. en laaang, hektisk men koselig dag.

dette fikk Marcus: (Både jeg og han er veldig fornøyd med alt til han)

Pirat skip
3 små biler
gravemaskin
bamse
Lekebåt og helikopter
verktøysett
rorri bil
garasje
brannstasjon, bil og helikopter
duplo bil
kjeledress
genser
genser
strikkebukse
Mange biler i eske
Hansker, bukse, genser
Lue og ull
Elias Båt
2 dvder, Togsett
dusjsåpe, shampoo, lipbalm
pysj
bukse og boxer
flees bukse, 2 gensre, pysjer

Tror det var det men fullt mulig jeg ikke har fått med alt.

og han hadde laget noen kjempesøte ting i barnehagen, magneter, bilder,hjerte..

Meg og Øyvind fikk:
gossip girl sesong 1 0g 2 (fikk jeg av Øyvind)
Cd som june synger (lille søsteren min)
shampoo
2 høye "sølv" lysestaker
Pysj bukse
kubbelys og servietter
Skål
Black &decker skru gjern (elektrisk)
glass nisser
Pysj og tøfler
grøt skåler
Lysestaker
Pannekakegjern
Jakke (til øyvind fra Anja)
boxer og labber (til Ø)
Håndkle
Armånd (fra Anja til Øyvind)
Tøfler (til Ø)
jule lysestaker
ring, liten eske og kose labber
Armbånd (til Anja fra Øyvind)
sparkebukse og labber til babyen

og jeg fikk en nyydelig klokke i bursdagsgave av øyvind.

BILDER KOMMER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar