Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

tirsdag 22. september 2009

sjenk oppussing.





holder som sagt på og pusse opp en gammel sjenk.
og tro meg det er noe herk med alle utskjeringer. blæææææ!
tror det blir bra da, så her en noen bilder etter grunning og 1 strøk. (mangler framdeles litt ;)
den er veldig gammel og slitt så har en del skjønnhetsfeil, listen under skapet er løs så den må fikses og litt hakk og sånn så det får jeg ikke gjort noe med da.

MEN den var mye større enn jeg trodde så kan jeg bruke denne som tvbenk eller blir den for stor? :S
har jo ikke noe annet enn den stygge gamle ikea tvbenken så må bruke den en stund ihverfall.
men tror dere det blir bra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar