Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 21. september 2009

oppussing av gammel sjenk :)

da har jeg kjøpt en gammel gammel sjenk, måtte overtale sambo i mange dager før han gikk med på det hehe.
han kan ikke fatte og forstå hva jeg skal med noe gammels som det der og male :P
men tror den kan bli veldig bra jeg når den er hviiiit.
skal bruke den til tvbenk og håper den blir bra!
har dere noen bra tips til hvordan få den best mulig? grunning og maling?
bør den pusses? vaskes med salmiakk vann?



gleder meg ihvertfall til den er klar og i hus (står i bilen ennå men kommer hjem til mor i dag :D )

tror dere det blir bra?

1 kommentar:

  1. den er sikkert lakkert i utgangspunktet? ville ha pusset den ned skikkelig, å så vasket med vann og vanlig såpe. Dette blir knallbra!

    SvarSlett