Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 19. februar 2009

syk igjen

Ja så var marcus blitt syk igjen. To uker siden sist. og da var han syk til forrige uke så ble han helt fin igjen men vi holdt oss inne pga kulden så han ikke skulle bli syk igjen.
men natt til i går begynte han og hoste en del og var litt våken om natten. siden jeg hadde lege time i går tok jeg han med meg inn men hun sa bare det var virus og ikke så mye og gjøre :S
i går kveld ble han betydelig mye værre og hoster til han spyr, veldig tett i nesen, feber og rett og slett bare veldig dårlig :(
det er over ett år siden han kunne ligge i armene mine og sove men i går gjorde han det.
han våknet så mye så tok han med inn i min seng for kosens del og da sovnet lille gutten i armene mine, han våknet litt men kunn for og sjekke jeg var der... ååhh så godt det var. men huff stakker liten. da er han virkelig ikke i form...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar