Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 5. februar 2009

det snør det snør, tiddelibom!







da var snøen virkelig kommet til bergen. det har snødd i ett siden i går tidlig og kommet en hel del jah.
veldig koselig så lenge det ikke er slaps og man ikke MÅ ut i det men kan gå ut frivelig :D
har veldig lyst og ta med meg marcus ut og leke men han er jo så klart blitt syk så vi må være hjemm
e :( det ble han sist gang det var snø og. blæ.
men jeg og øyvind var no litt barn igjen i går kveld og hadde snøballkrig, kjørte på akebrett utenfor her og spillte xbox etterpå (shrek) hihi... var kjekt, viktig og finne barnet i seg av og til og :D
ha en flott flott dag :)


ps: marcus fant igjen en smok som han hadde, (han har jo aldri brukt det noe særlig.) men han fant plutselig ut at den ville han bruke så han klatret og løp rundt med den en stund før han kastet den igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar