Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

onsdag 14. januar 2009

Første innlegg

Prøver igjen med en anderledes blogg, hadde en før om meg og min nydelige sønn marcus men det ble dårlig med oppdateringer.
Tenkte prøve med hjem og interiør istedenfor, det er jo sååå mye jeg har lyst å gjøre i denne leiligheten. Gleder meg stort til den dag jeg har mitt eget hus og kan gjøre alt som jeg vil, men nå får jeg klare meg noen år i en leilighet og gjøre det beste utav det :)
har store planer for det meste men mangler både tid og penger så alt kommer langsomt etterhvert.
skal prøve og legge inn bilder av hvordan ting er nå, hvordan ting så ut først og hva jeg vil ha og skal kjøpe.

XXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar